pokerstars 7.place....

2010.01.12. 17:14

Helló!

Vasárnapi pokerest nem sikerült eredményessen. Igaz nem is próbálkoztam annyira, három négy versenyt játszottam. Utána inkább filmnézéssel töltöttem az estét. Hétfői nap szinte semmi nem történt, mindaddíg míg este elkezdtem nézni a Pokerstars Carribbean Adventure Main Event döntő asztalát. Motivációt kaptam énis a játékhoz. Így elkezdtem a szokásos versenyeket játszani amiken próbálkozni szoktam. Indultam három versenyen és nem telt el egy óra és már mindegyikből kiestem. Hát nem csüggettem játszottam tovább, beneveztem egy 5$ os turbo versenyre ami aztán kitöltötte az egész estémet. A versenyre 6370 játékos nevezett az első 990 hely volt díjjazva. Meglepően igen csak jól ment a játék, pozíciós játékommal és némi szerencsével bejutottam a 990 díjjazott közé. Nagy örömömre nagyon sok short stack kieséséhez hozzájárultam, így folyamatossan átlag felett lehettem. Míg nem az első 50 be értem. Itt már nekem kellett kapkodnom a fejem. Volt néhány pénzfeldobás amiben szerencsére az ellenfeleim húzták a rövidebbet. Csodálkozva néztem, hogy már 27 en maradtunk versenyben. A sok kiszsetonos kiesése után már csak két asztalon folyt tovább a játék. Legnagyobb köröm az este folyamán ekkor érkezett el .: AA val allint nyomott a mellettem ülő játékos és én peddig 1010 el elfogadtam...gyors elkeseredésem rögtön gyógyította egy 10 es a turnon, szettem lett ami erősebbnek bizonyult :):) így egy hatalmas kasszát megnyervén bebisztosítottam magam a döntő asztalon. 1.000.000 zsetonnal érkeztem meg a döntő asztalra. Nagy büszkeség töltött el, hogy idáig eljutottam. Sajnos a szerencsém épp úgy mint a zsetonjaim elfogytak, így 7. helyen zártam a 6370 fős 5$ os versenyt.

Ma peddig visszaérkeztem a kollégiumba, várva a holnapi vállalati szóbeli vizsgámat...

A bejegyzés trackback címe:

https://jaza.blog.hu/api/trackback/id/tr51666930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása