ultimate

2010.01.27. 22:22

                                                             Sziasztok!

Rég jelentkeztem ennek az oka nem az volt, hogy nem volt mit megfogalmaznom hanem mert  lusta voltam, hogy írjak... Múlt hétvége elég mozgalmas volt.. pénteken és szombaton is játszottam élőben, cash gameztünk a srácokkal. Közben peddig unnepeltünk szülinapot és névnapot is. Gyorsan teltek a napok pihenésre nem sok időm jutott. Online sessionöm nem tudtam folytatni mert sok teendő volt. Vasárnap kóterba is visszatértem. Megkezdődött a második etap a suliba:) Nem mondhatnám, hogy bánkódva mentem, mert már hiányzott a társaság. Hétfőn átadták "ünnepélyes" keretek között a kupát amit még január első hetében sikerült elnyernem, Bekkem 3. helyéért is átvette a díjját. Héten nem voltam sehol játszani tartalékolom az energiáimat a hétvégi versenyre.

Megpróbálok részletesebben is majd beszámolni a beszámolandó dolgokról a közeljövőben... türelmetek előre is köszönöm

A bejegyzés trackback címe:

https://jaza.blog.hu/api/trackback/id/tr341707810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása