pokerEST...

2010.01.06. 21:44

Ismét itt vagyok, immár Máv Póker Kupa bajnokként :) 21 fős mezőnyből sikerült első helyre verekednem magam... heads up ban H. Márkal[bajusz] játszottam...a dobogóra még felfért bravúros játékkal M. Dávid [bekkem]. Kimerítő játék után megleptem magam egy pizzával:) Most pedig visszatérek a teendőimhez ........ Jó Éjszakát mindenkinek....

Elérhető már a regisztráció az oldalon( jobb oldali "belépés" menüpontban)

A bejegyzés trackback címe:

https://jaza.blog.hu/api/trackback/id/tr491652746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kommentdante 2010.01.10. 00:35:50

Én is lehettem volna MÁV bajnok!
Kellett egy év mire megbántam, hogy otthagytam a "céget":(
süti beállítások módosítása