pokerface-k:)...

2010.02.11. 17:38

Sziasztok!

       Ismét itt vagyok, eseményteljes napok mögött állok. A múltkori írásaim még a junuári történésekről szóltak, szinte csak pókerről de bocsájtsátok ezt meg nekem. Mostanság nincsenek bulik vagy egyébb események amikről érdemes volna beszámolni. Ígyhát csak a póker marad. Minden hétvégén élőben játszok, álltalában cash gamezni szoktunk a srácokkal péntek-szombaton. Megtaláltam online és élő játék között a az "egészséges" kapcsolatot, hogy ne töltsek túl sokat gép előtt és fordítva az asztalnál sem. Lehet, hogy hülyén hangzik de fontos ez az egyensúly. Hétfőn elmentem abba a klubba amiről már írtam a "gyorsörömködés" című bejegyzésben, egy 2K nevezésű second chance* versenybe neveztem (*second chance:rebuy vagy addon lehetőség van (nem kötelező)). 24 fős mezőnnyel álltam szembe. Nagyon dinamikusnak éreztem a versenyt, 4vakszint után az első szünetig átlag körül mozogtam. Második szünetig jól ment a játék. A harmadik szünetig peddig csak szenvedtem de nem keseredtem mert céltudatos voltam, éreztem ,hogy itt még bármi megtörténhet és ennek tudatában folytattam a játékot. Döntő asztalon átlag alatt mozogtam jóval, mindaddíg míg elnem következett a befeszülés a fizető helyek előtt. Elpukkant a buborék és ITM be értünk. SS voltam és már nem volt mit vesztenem így magasabb fokozatba kapcsoltam. M. Gábor egy coinflipben húzta ellenem a rövidebbet, utána már csak 3man voltunk. Egy hatalmas mákolással sikerült riveren fullosodnom egy flöss ellen. Heads up ba kerültem ismét H.(bajusz)Márkkal. Nem volt hosszú küzdelem 10 leosztás után eldöntötte az első helyet egy JJ pár kézben, amit nem tudott lejavulni egy K5 prefloppallinban. Így sikerült megnyernem a második versenyemet ebben a klubban. [www.pokerfacek.hu]

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jaza.blog.hu/api/trackback/id/tr801749927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása